Saturday 11 October 2014

Menambah pendapatan sampingan : side income tolong bantu kita

Assalamualaikum wbt..


Sedikit tentang isu semasa. Bajet 2015. Anda suka dengan apa yang anda dengar? Adakah ianya akan membebankan anda? Atau adakah ianya membantu anda?


Dari segi apa? Kewangan? Pinjaman? Bonus?


Saya jujurnya sebagai pekerja swasta.. dengan gaji yang biasa biasa jumlahnya.. dengan perbelanjaan yang semakin meningkat setiap bulan.. terasa amat sempit.. dengan pelbagai perbelanjaan dari segala segi.. bunyi macam puitis.. tapi saya rasa anda yang sama situasi.. mesti faham.. pasti memahami..

Ni cerita saya yang belum berumah tangga.

Cerita yang sudah berumah tangga pula bagaimana ceritanya? Yang punya anak bagaimana? Yang masih punya ibu bapa yang perlu diberi sedikit sumbangan tiap bulan?

Persoalan saya. Cukup ke tiap bulan gaji tu? Bagaimana anda manage gaji anda? Jika anda masih mampu makan mewah tiap bulan.. jika anda masih mampu membeli sedikit barangan yang di impikan.. jika anda masih mampu berbelanja lebih setiap kali tengah bulan..  untunglah anda..


Cerita saya.. dengan Shaklee.. syukur Alhamdulillah.. semenjak saya terjebak dengan bisnes Shaklee.. saya jarang berhutang.. saya jarang susah hati.. saya masih mampu tersenyum bila tengah bulan menjelma..

Jujur lagi saya cakap.. Shaklee ubah hidup saya.. Shaklee ubah persepsi saya.. Shaklee bantu saya senyum selalu.. Shaklee bantu saya untuk bantu orang ramai..

Tak banyak.. tapi saya cukup.. Alhamdulillah

Paling saya suka.. bila dapat bantu orang.. bantu orang supaya keluar dari comfort zone.. sebab saya pun mula keluar dari zon selesa saya.. hanya untuk bantu orang ramai..

Happy bila dapat tolong orang jadi sihat.. dapat bantu ibu bapa supaya pulih dari sakit.. dapat tengok orang senyum..

Anda nak bantu diri sendiri? Bantu ibu bapa? Bantu ahli keluarga tersayang?
Untuk selalu sihat.. untuk selalu kaya dan berjaya.. untuk jadi hamba yang taat.. untuk jadi hamba yang Allah swt selalu pandang?

Saya sayang keluarga Shaklee saya.. sebab kami betul betul macam family besar.. kami ada atok.. nenek.. moyang.. atas atas dari moyang pun kami ada.. semua sihat walafiat.. semua kaya.. semua berjaya.. semua selalu pentingkan agama Islam.. yang last ni paling penting.. sayangkan agama Islam.. sering nasihatkan satu sama lain tentang agama Allah yang 1 ni..

Kalau anda berminat nak join kami.. jomlah.. tak paksa.. saya cerita je. Hehe..

Kalau terbuka hati bolehlaa tegur saya.. hikhik..



APA KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE

1) Anda dapat diskaun untuk setiap produk shaklee. Jimat hampir 20%. Ni lah yang ramai customer duk meminta - minta dengan saya.. Nak minta saya jual harga ahli.. Tapi taknak jadi ahli.. Rugi la.. Bayar RM65 untuk seumur hidup tau. Selagi Shaklee ada, selagi tu anda boleh beli guna ID anda. Tak suruh berniaga pun.

2) Dapat masuk group rahsia kami. Ha apa lah rahsia tu kan.. Dalam group ni akan diberi banyak tips - tips macam mana nak mulakan perniagaan Shaklee. Malah kita akan selalu dibantu oleh mereka yang tak lokek ilmu, Akan share macam mana cara makan paling efektif untuk setiap supplement. Ni orang lain pun tak dapat kecuali customer sayalah.

3) Kalau anda beli produk tiap - tiap bulan dan kebetulan melebihi 150UV, anda automatik akan dapat bonus pada bulan hadapan. Haa ni kalau rajin beli untuk diri sendiri.. tolong belikan untuk kawan atau saudara mara guna ID Shaklee kita.. Takkan tak dapat bonus kan.



MACAM MANA NAK JADI AHLI SHAKLEE

1) Bayar RM65 (yuran ahli) + RM10 ( kos pos Starter Kit Shaklee). Dalam starter kit tu akan ada product guidance.. Ada catalogue Produk.. Dan business manual untuk mulakan perniagaan dengan Shaklee.

atau

2) Beli produk shaklee sampai cukup 200UV dalam satu resit.. ni lebih kurang RM650 - RM700 plus minus.. Automatik dapat keahlian percuma.. Siap dapat rebate lagi bulan depan plus minus RM30 atau lebih!


Haa apa tunggu lagi.. Better late than never orang putih cakap. Hehehe


Kalau berminat nak jadi ahli atau ada apa - apa pertanyaan mengenai Shaklee.. boleh hubungi saya di nombor yang tertera..





Saya tak makan orang. Saya makan kek je. Hihi




Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee, Cara Daftar Ahli dan Cara Beli Shaklee Online

Senarai Pengedar Sah Shaklee
  1. Pengedar Shaklee Alor Setar : COD Area Jitra / Alor Setar
  2. Pengedar Shaklee Jitra : COD Area Alor Setar / Jitra
  3. Pengedar Shaklee Putrajaya : COD Putrajaya / Cyberjaya / Dengkil
  4. Pengedar Shaklee Klang : COD Area Klang / Kapar / Meru / Setia Alam
  5. Pengedar Shaklee Seremban : COD Area Seremban / Seremban 2 / Panchor
  6. Pengedar Shaklee Ampang : COD Area Ampang / Wangsa Maju / Setiawangsa / Sri Rampai
  7. Pengedar Shaklee Temerloh : COD Area Temerloh
  8. Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : COD Area Kuala Lumpur / Cheras
  9. Pengedar Shaklee USJ : COD Area USJ / Subang Jaya / Sunway
  10. Pengedar Shaklee Puchong : COD Area Puchong / Kinrara
  11. Pengedar Shaklee Kuantan : COD Area Kuantan
  12. Pengedar Shaklee Shah Alam / Subang Jaya : COD Shah Alam / Subang Jaya
  13. Pengedar Shaklee Miri : COD Miri / Brunei
  14. Pengedar Shaklee Cheras : COD Cheras / Ampang / Hulu Langat
  15. Pengedar Shaklee Klang / Shah Alam : COD Klang / Shah Alam

  16. Cara Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee

    Dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee yang sah anda boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. Cara Daftar Ahli Shaklee Online 2016 ada di sini.


    Cara Beli Produk Shaklee Online

    Order Produk Shaklee Online melalui link yang disertakan di bawah
    1. Buy Shaklee Online Malaysia - For english user, buy Shaklee directly from Shaklee HQ
    2. Beli Shaklee Online Malaysia - Beli Shaklee daripada Pengedar Shaklee Bertauliah
    3. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...